Image
16.12.2017

Kuus olulist toitainet trennivale naisele



Tugev trennipingutus eeldab tugevat tervist, ülimalt suurt tähtsust mängivad siin mikroelemendid. Need kuus tähtsat elementi saad edukalt kätte ka maitsvast ja tervislikust toidust ning tarbid neid seejuures naturaalsel kujul!

Teadlased on välja selgitanud naiste jaoks kuus kõige olulisemat toitainet – vitamiinid ja mikroelemendid, mis mängivad võtmerolli treeningute ja taastumise juures ning hoiavad sind tugeva ja tervena. Järgnevatel lehekülgedel leiad aga uusi ideid, kuidas meeldiv kasulikuga ühendada – maitsvad toidud, mis hoiavad sind vormis!

VEISELIHA-BROKOLIVOKK

See tervislik vokiroog katab peaaegu 25% su igapäevasest rauavajadusest.

OLULINE MIKROELEMENT - RAUD

Raud on hapnikutranspordi ja vereloomeprotsesside tähtis osaline. Raud on oluline hemoglobiini, müoglobiini ja kollageeni (kollageen – kõhred, luud, juuksed, nahk) loomisel, tähtis roll on ka osade hormoonide tootmises ning immuunsüsteemi tugevdamises.

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Meie sotsmeedias

Bännerid