Image
30.12.2017

Süsivesikute võistlus: pruun riis vs valge riis



Kõikjalt loed ja kuuled, et valge riis on kitsa talje vaenlane – see pole päris nii!
Intensiivse treeninguga päeval, kui sul on vaja tarnida lihastesse suurem hulk aminohappeid, on valge riisi kiiremad süsivesikud sulle abiks. Insuliinitaseme tõus, mida põhjustavad kiired süsivesikud, piltlikult öeldes surub toiduained lihastesse ning tagab kiirema taastumise. Valge riis sisaldab ka rohkem rauda kui pruun riis, raud aitab verd hapnikuga varustada ning kiirendab taastumist veelgi.
Muudel päevadel on parim valik pruun riis, mis sisaldab rohkem aeglaseid süsivesikud – nii hoiad insuliinitaset ühtlasena ega lase rasvavoltidel tekkida. 

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Meie sotsmeedias

Bännerid