Image
30.12.2017

Teistmoodi kearahelbed



5 võimalust rutiinse kaerahelbepudru mitmekesistamiseks

1. KURKUMI-MANGO-KAERAHELBEPUDER

Võta klaas vett ja pool klaasi täisterakaerahelbeid, keeda 8-10 minutit madalal kuumusel, kuni kaerahelbed on pehmed. Võta pott tulelt ja lase pudrul kaane all seista mõni minut. Haki pool klaasi kas värsket või külmutatud mangot, lisa ¼ tl jahvatatud kurkumit ja näpuotsaga musta pipart. Lisa mangosegu kaerahelvestele.

2. AEGLANE KAERAHELBEPUDER

Pane 1 klaas täisterakaerahelbeid ja 4 klaasi vett aeglaselt keema, hoia madalal kuumusel 2-2,5 tundi, kuni kaerahelbed on täiesti pehmed. Sega juurde 3 spl õunaäädikat, 1 spl stevia’t, ½ tl jahvatatud kaneeli ja ¼ klaasi kuivatatud jõhvikaid. Kata kaanega, jahuta ning hoia külmkapis vähemalt 4 tundi või üle öö.

3. ÜLE ÖÖ KAERAHELBEPUDER

Sega väikeses kausis pool klaasi täisterakaerahelbeid, 1 klaas jogurtit või piima, 1 spl maapähklivõid, 1 spl kanepi- või seesamiseemneid ja 1 spl vahtrasiirupit või 2 tl stevia’t. Sega hästi läbi ja hoia külmkapis vähemalt 4 tundi või üle öö.

4. KOREAPÄRANE KAERAHELBEPUDER

Võta klaas vett ja pool klaasi täisterakaerahelbeid, keeda 8-10 minutit madalal kuumusel, kuni kaerahelbed on pehmed. Võta pott tulelt ja lase pudrul kaane all seista mõni minut. Serveerimisel lisa pudrule ¼ klaasi hakitud kimchi’t (Korea fermenteeritud kapsasalat), 1 praetud muna, ½ viilutatud avokaado ja 3 spl hakitud rohelist sibulat.

5. PEEKONI-CHEDDARI-KAERAHELBEPUDER

Võta klaas vett ja pool klaasi täisterakaerahelbeid, keeda 8-10 minutit madalal kuumusel, kuni kaerahelbed on pehmed. Serveerimiseks lisa pudrule 2 kergelt praetud peekoniviilu ja võta ¼ klaasi riivitud Cheddari juustu.

TALVENIPP: Kaerahelbed sisaldavad rikkalikult looduslikke antioksüdante foolhapet ja E-vitamiini, kaitstes rakke vabade radikaalide eest ning vähendades oksüdatiivse stressi negatiivset mõju.

LISA TALVELE VÜRTSI!
Teadlaste sõnul avaldab tuliste piprasortide peamine koostisosa, kapsaitsiin, positiivset mõju soolestiku mikrofloorale, edendades heade bakterite heaolu.
 

Autor: Jennifer Iserloh

Allikas: Muscle&Fitness Hers

Reklaam

Meie sotsmeedias

Bännerid