Image
17.06.2017

Tugevama hommikusöögi eelised



Kõige levinumal dieedinipil mitte süüa peale kella kuut võib teatud määral siiski tõepõhi olla. Teatud agadega, muidugi.

Teadlased selgitasid uuringute käigus välja, et katsealused kaotasid 6% rohkem keharasva, kui sõid ajavahemikul 8:00-14:00, võrreldes söömisega 08:00-20:00, kuigi tarbitud kalorite hulk oli sama.

“Söögiisu on palju stabiilsem, kui söögiajad on piiratud,” selgitab uuringu autor toitumisteaduste doktor Courtney M. Peterson. Teadlased tõlgendasid uuringutulemusi järgmiselt – kindlate piirangute puhul, kui päevane toidukogus on söödud, on keha teadlik, et vajadused said rahuldatud ning ei küsi lisa.” Kuigi seda tüüpi äärmuslik dieet ei pruugi enamusele aktiivse eluviisiga inimestest sobida, siis teatud iva selles ikkagi on – tarbi suurem osa kalorid päeva esimeses pooles ning jäta õhtusöögiks kerged valgud.

Autor: Diana Kelly

ARTIKKEL ON TASUTA

 

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!