Post

SUUR TRENNIHOROSKOOP 2018

Mida toob aasta 2018 sinu tähemärgile ning mida iga tähemärgi puhul arvesse võtta? Kui oled valmis panema kirja uusaastalubadusi, heida pilk sellele, mi

30.12.2017
Post

Ekspertnõu

K: Ma olen täheldanud, et mu käed väsivad jõutrenni tehes kiiremini, eriti haare. Mida saaksin teha haardejõu parandamiseks, et oma treeningkoormust tõst

30.12.2017
Post

Mida teada CROSSFITist

CROSSFIT: tugevus, kiirus, vastupidavus – CrossFit arendab neid kõiki korraga.

Ehkki CrossFit'i kritiseeritakse tihtilugu selle ala kõrgema traumaohu p&

30.12.2017
Post

Sõua end vormi

Tasa sõuad, kaugele jõuad! Ja selles oma iva – alusta sõudeergomeetril treenides õige sooritustehnika harjutamisega ning seejärel lisa koormust ja kiirust.

30.12.2017
Post

Trennispikker: Alakeha trimmi 5 minutiga

Viis harjutust, mis muudavad jalad tugevamaks, tuharad pringimaks ja talje saledamaks, ei nõua muud kui tõusta diivanilt või kontoritoolilt ning regulaarselt sooritada! Tee iga

30.12.2017
Post

Tagantvaates

Vormi jalad, vooli õlad, trimmi reie tagaosa ja treeni kivikõvad tuharad – see treeningkava on pühendatud tagantvaatele, mis teeb kogu keha tugevaks ja imetlusvää

29.12.2017
Post

Power-joga

Power-jooga on jõuline ja dünaamiline jooga vorm, mis paneb tööle kogu keha lihaskonna ning tunni lõpus ilmselt hakkad jõusaali treeninguid puhkuseks pidama.

20.12.2017

Meie sotsmeedias

Bännerid