Image
30.12.2017

Ekspertnõu



K: Ma olen täheldanud, et mu käed väsivad jõutrenni tehes kiiremini, eriti haare. Mida saaksin teha haardejõu parandamiseks, et oma treeningkoormust tõsta? 

V: "Nõrk haardetugevus on mureks paljudele naistele, kes jõusaalis suuremaid raskusi tahavad tõsta,” selgitab Molly Galbraith, jõutreener ja Girls Gone Strong asutaja. Galbraith soovitab lisada kord nädalas need kolm harjutust oma treeningkava lõppu, et haardetugevust arendada ning varuda kindlasti korralikud jõutreeningu kindad. 

FARMERI KÕND

Haara mõlemasse kätte suhteliselt raske hantel või sangpomm ning kõnni 10-15 meetrit või 10-15 sekundit. Pane raskused maha, puhka kuni 1 minut ning tee 10 kordust. Iga nädal pikenda läbitavat vahemaad või aega ning vähenda puhkepausi pikkust.

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!