Image
30.12.2017

Mida teada CROSSFITist



CROSSFIT: tugevus, kiirus, vastupidavus – CrossFit arendab neid kõiki korraga.

Ehkki CrossFit'i kritiseeritakse tihtilugu selle ala kõrgema traumaohu pärast, väidavad uuringud siiski vastupidist – CrossFit treeningute vigastuste oht on palju väiksem kui näiteks jõutõstmise või võitluskunstide täiskontaktalad. Vigase sooritustehnikaga võib endale kahju tekitada pea iga treeningu või liikumisega, CrossFit treeningutes hoiab hea juhendaja soorituste täpsust alati fookuses. Mida teha ei tasu, on CrossFit harjutusi omapead ja ilma ettevalmistuseta järele proovida, ka Eestis on tänaseks mitmeid kohti, kus seda treeningviisi kogenud treeneriga harrastada.

CrossFit peamised vigastused: õlad, selg, põlved.

CROSSFIT vs HIIT

Mille poolest erineb CrossFit mõnest intervalltreeningust või jõusaali ringtreeningust, milles on samuti kombineeritud jõu- ja vastupidavusharjutused ning kiirus? CrossFit on pigem spordiala kui treeningmeetod ning see on pigem tiimitrenn, mille puhul meeskonnavaim ja juhendaja meisterlikkus on võtmetegurid. Tulles CrossFiti trenni, ei tea sa kunagi ette, millise WODi on treener tänaseks kokku pannud ning teistega koos treenides, isegi oma võimete kohaselt treenides, pingutad palju rohkem kui omatte. CrossFit treenib lisaks füüsilistele võimetele ka tahtejõudu!

Reklaam

Artikli lugemiseks telli digipakett või osta artikkel

Tutvu maksevõimalustega

Kuupakett

4.70 EUR / ühe kuu lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 30 päeva jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!

Aastatellimus

39.70 EUR / ühe aasta lugemisõigus

Paketiga saab lugeda artiklied 1 aasta jooksul, siia ei kuulu digiraamatud ja eriväljaanded. Trenniajakiri.ee on digiajakiri, maailmatuntud fitness-ajakirjade Muscle&Fitness ja Hers ametlik tõlkeväljaanne. Lugemisvara täieneb pidevalt!