Image
08.09.2019

ILMUS SÜGIS 2019 NUMBER!



UUS TRENNIHOOAEG: TERVENA TRENNI

Nii on, et peale suvepuhkust tahame ja isegi ootame rutiini juurde naasmist ning spordisaalid täituvad taas treenijatega.

Iga algus on kehale ja vaimule teatud määral väljakutse ning seades uusi eesmärke, tasub korraks väike tagasivaade teha: kas kõik läks eelmisel hooajal nagu plaanis oli, kas pingutused andsid oodatud tulemusi?

Kui olid rahul, siis kõik on hästi ning võid julgemaid eesmärke seada ja väljakutseid esitada. Kui ei, siis peatu korraks ning võta samm-sammult läbi kogu oma tegevuskava, iga detaili ja üksikasjani, proovi leida need kohad, mis sinu keha või võimetega kokku ei sobinud. Võibolla oli kõike lihtsalt liiga palju ning liigne agarus ei jätanud piisavalt taastumiseks aega. Võibolla ei sa veel ei tunne oma keha piisavalt hästi ning pakkusid talle sobimatud lahendusi.

Me panime kokku uue hooaja puhul kokku numbri, mis aitab sul kas eelmisi vigu parandada või uusi eesmärke seades uusi vigu vältida!   Liitu ka meie Facebooki ja Instagramiga: @hersajakiri

 

Loe veel Sügisnumbrist:

– Tervena trenni: tugevaks puhates
– Vormis ja vastupandamatu 40+
– 15 asja, mis tagavad kehavormi muutused
– Egle Eller-Nabi : personaalne lähenemine
– Imelised tuharad: uued harjutused
– Täiuslik ja hõrk muna
– Treeni kodus: tugev ülakeha
– Tugev, seksikas ja naiselik
– Poksitrenniga supervormi

TELLI AJAKIRI KOJU SIIT!

 

cover